Så värst mycket har det ju inte hänt förståss.
Igår var jag på Medeltidsmarknad med S. och K. Det är konstigt att dom inte kan hitta på nåt nytt. Varje år står samma försäljare på samma platser och säljer samma saker. Vi var inte där så värst länge, utan gick till Cafe Brahe istället och där satt vi hur länge som helst. Kul. Sen fick jag för mig att vi skulle ut och promenera så jag åkte hem och hämtade hundarna och sen for vi till Runsala, Åbos friluftsområde. Vi hade gått typ 15 minuter då det började spöregna. Men det var så himla varmt ändå så det gjorde inget.
Idag var jag med K. på sommarrean. Jag hittade ovanligt lite, och vi tyckte båda att urvalet var väldigt dåligt =(. Better luck next time, snart är det ju dags för mellandagsrean igen. Nej, nu låter jag väl lite för negativ. K. och jag har som tradition att åka på mellandags- och sommarrean varja år, och jag tycker verkligen inte det är länge sen sist.